2010. január 15., péntek

Eltelt az első hét :-P

Először is szeretnék elnézést kérni, amiért nem frissítettem a blogot, bár nap mint nap szándékomban állt új bejegyzést írni, egyszerűen vagy túl fáradt voltam vagy túl lusta vagy egyszerűen nem volt rá időm...

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Eltelt az első hét itt Helsinkiben. Szabcsával megnéztük a kikötőt, bár a jégre még nem mertünk rámenni, remélem a hétvégén sétálni fogunk a vizen (akár Jézus :P). Emlékszem amikor Szabcsa megjegyezte a semmittevés közepette, hogy gondoljak bele, az a legfőbb gondunk, hogy mit csinálunk délután 5-ig :P míg ha otthon lennénk csak sz*pnánk a kékeres óriási méretű lóf*szt... :P nájsz, és igaza van. Pl. tegnap voltunk az IKEAban, s a tegnapi nap legnagyobb kihívása volt eldönteni, hogy milyen színű kaspót vegyünk... nehéz az élet idekinn vizsgák nélkül...

Túl vagyunk az első bulin is, aminek Szabcsa fogalmazta meg a lényegét: "Ha Doki iszik, akkor jobb az angolja, de rosszabb a magyarja..." :) Mondjuk úgy, hogy túl jól sikerült a buli, a zenék nem voltak annyira jók (alig ismertünk párat), a kaja aránylag jó volt, hazafelé pedig akkorát estem a friss jégen, hogy percekig nem tudtam felállni (másnap alig bírtam mozgatni a lábaimat, a kezem meg fájt a sebektől), de túléltem :) persze rossz irányba indultam el egy finn táéjékoztatása alapján, szétfagyva odaértem végül az állomásra másfél km kerülőút után, ahol 40 percet kellett várni a vonatra, yeeaaah :D

Az egyetemen még mindig nincs semmi. Részt vettünk egy buszos városnézésen este ingyen, ami elég jó volt, még jobb lett volna ha nappal megyünk, hogy tudjuk mi merre van.

Ma megnyitottam a Nordea Bankban a finn számlámat, holnap megveszem a finn SIM kártyát, így a magyar számom jövő hét végétől valószínűleg május végéig nem fog élni... :P 2 hét múlva irány Lapföld, meglátogatjuk a mikulást, husky kutyákkal szánozunk, jó lesz :))) [bár egy vagyonba kerül], s 6 napig tart az egész kirándulás (utazással együtt összesen 7 nap).

Hirtelen nem tudom mit írjak, nemsokára ígérem KÉPEKKEL együtt jelentkezem, most megyek pihenek egy kicsit az esti party előtt :) Vigyázzatok magatokra, már csak 2 hét a vizsgaidőszak... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése