2010. február 17., szerda

Home, sweet home

Iszonyat gyorsan telnek a napok, s bár kb. minden második este rászánom magam, hogy leírjam mi történt velem, valahogy mindig akad valami, ami eltereli a figyelmem (beszélgetés a konyhában a többiekkel, bulizás, stb)...

A múlt hét péntek eszméletlen volt :) Majd Szabcsától elkérem a képeket, s feltöltöm valahova a finn képekkel együtt (amit ma este kapnék meg, ha elmennék bulizni). Nem hittem volna, hogy Szabcsa képes 1100 km-re elhozni a bodonyi hangulatot, de sikerült neki: Kétbodony szelleme kísértett aznap éjjel Helsinkiben :P (hallottam, hogy az otthoni is igen jól sikerült...)

A hétvége elment, esszéírás a köbön, ezen a héten nem történt semmi, kicsit lebetegedtem, néh-ny órát kihagytam, holnap pedig a menekültügyi esszénket kell előadni :) Andi nap mint nap örömet csempész az életembe, amikor a semmiből rámír, hogy "csőőőőőő, na mivan?!", ahelyett hogy ő mesélne már végre :P

Igaziból nem tudom mit írjak, egy dologgal az első blogbejegyzés óta adós vagyok, hogy megmutassam hol is lakok Helsinkiben, így hát jöjjenek a fotók:

Finnország és Helsinki:


Junailijankuja 5B 046, 00520 Helsinki, Finland:


Az egyetem Helsinkiben:


A szobám átrendezve:


A motkány vigyáz a tallinni vodkára:


Az "átmeneti" szennyestartó sarok a zászlóval:


Szekrény:


Az ágyam és a pingvinek:


1 megjegyzés:

  1. dokii..téged is átejtettek egy földszinti szobával, látom..nekem szeptember óta nincs függönyöm, úgyhogy hozzám képest te hamar belaktad a (legalább) 12 nm-ed :)

    VálaszTörlés